什麼人來的?!華人喇! ----- What kind of people are you?!?Chinese man!!!

我阿姨罵他的兒子每天都玩Game, 到底是什么人來的?

他兒子頂回去, 華人喇!

我問他你現在在學校幾年級啊?

他說 : 三年級.

我說你是很利害洛? 拿第一名?

三年級的表弟回我屁股喇! 我沒有醬利害.

我再問他, 為什麼一直欺負你妹妹?

他說很爽.

聽見他的回答, 我的心真的涼一下.

是我老了嗎? 為何我不知道原來我們國家的文化水準已經這么糟了.

現代的世界就是資本社會, 大家都為了自己的利益奮斗, 沒有什麼時間用來進行造人計劃. 一個家庭有兩個孩子是普通場景, 出現五個是夸張, 而像馬來人那樣有7/8 個孩子簡直就是奇跡了.

我記得以前我中學的時候, 第一次被人家非禮不是什麼露鳥俠或怪叔叔, 而是一個小孩子, 還沒斷奶的小孩.

我高過他半個身子, 人也肥, 應該很有壓迫感, 可是他竟然一手魔掌很快速的朝我那還沒發育完全的凹凸不平飛機場摸下去.

我來不及反應, 他就沾沾自喜的看着我, 完全沒有要逃開的意思.

我真的呆了. 要打他也不是, 不然人家的媽媽吵上來說我大欺小.

就這樣, 他得逞了, 也不需要負上什麼法律責任.

現在回看我那九歲的表弟, 別以為他小小的好像什麼都不懂. 當你問到他父母的時候, 他還可以告訴你他爸爸媽媽會偷偷的在房間里沒有穿衣服, 黏在一起.

他比任何人都了解他們在做什麼.

我真的很心寒. 小時候就那么了解性, 可是沒有正確的性知識灌輸下, 會不會替國家精忠報國, 當未婚爸爸?

根據報導, 現在的年輕一代對性知識都不太了解, 就純粹是身體發育健全, 可是腦袋里的左右腦都是..., 你們知道的喇..不用說的那么明白. :)

說到這個, 我想起以前做的蠢事情了. 可是這些下次再討論了, 說出來保證你們覺得我很呆.


My aunt scolded his son that played games for whole morning, what kind of people are you?

His son fight back, Chinese man...!

I asked him what grades is he in school now?

He said: "Third grade".

I say so you get high score in school? First place?

That third grades cousin answer me..your shit! I am not so clever.

I ask him why you always bully your sister?

He said it was great, and he loves to do it.

After hear his answer, i feel so bad.

Oh my god, I don't know why our cultural level has becomes so bad and decrease so much. Is it because i am getting old, that why I don't understand them?

Nowadays world is capital society, everyone is fighting for their own benefits, and no time for them to manage their family. 2 children in a family is common, 3/4 children is hard and 6/7 children, like Malay family is miracle.

I remember when I first get molested, this does not come from any strange uncles but it comes from a child.

I am higher than him, stronger than him and also fatter than him. He does not afraid at me at all, look at me and using his hand to touch my breast.

I couldn't react, he just looking at me and smile, and he looked like he does not scare of me and run.

I can't do anything. Staring at him, and disgusting. What kind of world?

So, he succeed, and do not need to bear the legal responsibility.

Now back to my nine years old cousin , don't look down to him just because he is a kid. When you asked about his parents, he can tell you that his mom and dad will secretly hiding in the room without clothing, together.

He know more than anyone in what they do.

I really chilling. Know what is sex, but these children does not have any sex knowledge, that' why so many youth have become unmarried parents nowadays.

According to reports, the younger generation do not know much about sex knowledge, their body just highly grow up but their mind still remain kids.

Talking about this, i have remembered what i did before when i am young. I am sure if i told you all this, you all will laugh at my stupidness.

Piano_lover

Welcome to my blog! Follow me for more adventure and appreciate life

10 comments:

  1. 现在的小孩。。。
    *摇头*

    ReplyDelete
  2. 我小小就懂Baby是怎樣來的了

    = =

    ReplyDelete
  3. 现在的小孩吖...
    哎...不知如何是好...

    = =

    ReplyDelete
  4. 欺负妹妹只因为爽?!
    天哪
    现在的小孩
    怎么了?

    ReplyDelete
  5. 囧,同二楼的一样= =
    我还曾被小孩子欺负过呢~囧

    ReplyDelete
  6. 现在的小孩子真的很早熟
    而且知道的越来越多
    都不知道是好事还是坏事 ==

    回访=)

    ReplyDelete
  7. 对啊
    自己看网站学的

    现在的小孩
    我没脸看==

    ReplyDelete
  8. 怎么那么累
    做了什么活动啊?

    ReplyDelete
  9. 很好奇你中学时被谁抽水,哈哈。

    ReplyDelete