弟弟長進啊! - - - - - Brother, Grow up la!

昨天做完功課, 和朋友在那里瞎扯蛋.
After finished my assignment yesterday, i chit-chat with my friend.

有點傻的她把自己手提電腦的充電器留在桌上, 幸好有我提醒她.
she is blur until she left her laptop's charger on table. Luckily she has me to remind her.

果然, 她還是不能少了英明的我. 哈哈
Seem like she can't lose a people that clever like me, Ha ha.

她說我幫了她很多忙, 那我叫她報恩.
She said I have helped her a lot, then I asked her to obligate.
她就回好啊, 我們來抱一下.
She replied OK, then let have a hug.

我才不要, 等下你抽我的水.:)
I don't want, if not later she molest me.

她就說, 當然洛..你的那么...(嘟...消音ing)
She said, of course, your is so....(Du...silencing)

我很壞的說她, 那你的是電腦screen, 摸下去滑滑的.
I replied her, then yours is Laptop's screen, smooth when touching.

"可是我的皮膚都不滑啊!" 鳳回我.
"But my skin are not smooth!" Hong replied.
"因為你的皮膚就是keypad, 一粒一粒的, 咕嚕咕嚕, 然后你的頭腦就是中了病毒的電腦, 偶爾shock一下, 偶爾好一下."
"because your skin is just like keypad, One piece per one piece, gulu gulu, and your head is like laptop who got birus, sometime ok, and sometimes crazy."

是不是不明白我們的對話? 哈哈, 不明白沒關系, 無聊人的話. 我經常都這樣損她的, 我告訴她整你讓我一天都很開心.
Don't understand our dialogue? Haha, it's ok, stupid conversation. I always make fun of her, and I told her, make fun of you make me happy everyday.

怎么辦?我好壞哦! :) 可是我很享受..哈
I am so bad, right? :) But I really enjoy it. Ha
我媽媽昨天晚上去黃山洛
My mom has went to Mount Huangshan yesterday,

而林三姐今天去曼谷
My third sister has went to Bangkok today,

林二姐則在馬六甲男朋友家.
My second sister is in her Malacca BF's house,

我則繼續留在hutan里面
and I just stay at Forest.
所以只剩弟弟一個人在家, 我問媽媽, 那不是沒有人載他去補習上學了?
Then my brother left alone in home, I asked Mom, then no one will pick him up to school and tuition?

媽媽講有一個朋友會載.
My mom said their friend will take him.

可是我弟弟認為他自己搭德士更好..
But my brother thinks that it is better for him to take Taxi.

一趟德士就要RM5.50, 哇, 來回不是要RM11.00?
One round needed 5.50 butts, and go and back need 11 butts!!

補習的學費都不比德士錢貴,
The fees for taxy is expensive than tuition fee!

老弟啊! 我知道你有錢, 也不要這樣花! 很缺德的!
Brother, i know your are rich, but don't waste like this, k? immoral!

老弟, 你現在還有看我的部落格嗎? 不過像你這種粗人沒有看也不奇怪的喇! 呵~~呵~~呵~~
Brother, do you following my blog? But people like you don't follow also make sense..he~~he~~he~~
發現到最近的我有點冷, 我一直說我的室友很單純, 然后她強調她自己很狡猾的, 我說對啊, 你的腳真的很滑. (冷)

我在plurk寫, 一直看回以前的人是不會進步的, 我的網友Robin說, 可是他會一直扭回頭看自己的過去. 我回他, 那你的頭不會扭傷嗎?

哇..炎炎夏天, 送上一個不甜的冰淇淋給你們.

Piano_lover

Welcome to my blog! Follow me for more adventure and appreciate life

5 comments:

  1. 有时候冷冷的笑话
    也蛮好笑的
    会有种被乍到的感觉
    呵呵^^

    ReplyDelete
  2. 哇塞,好佩服你的损人功力哦,哈

    ReplyDelete
  3. 不如
    干脆就别去了吧
    哈哈哈

    ReplyDelete
  4. 家人不在家,不知算自由还是寂寞呢?
    你会弹琴吗?

    ReplyDelete
  5. haha~~~ 可能是你弟弟不要麻烦你们吧~~

    ReplyDelete